با Gigabyte دنیا را زیر پا بگذارید با ما باشید

شاید برای شما پیش آمده باشد که با دوربین عکاسی تصاویری را تهیه کرده باشد ولی تصاویر به شدت تاریک و تیره باشد. در این مواقع اولین چاره استفاده از نرم افزار معروف فتوشاپ است ولی همانطور که می دانید این نرم افزار پیشرفته پیچیده بوده و برای کار با آن نیاز به آموزش است و افرادی که آموزش ندیده بوده باشند بایستی ساعاتی بسیار را صرف انجام فرایندهای ساده آن کنند.  Brightness Guide نرم افزاری است که برای سهولت انجام کار در زمینه بهبود کیفیت و شفافیت و وضوح تصاویر تیره و تاریک ساخته شده است. به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به انجام فرایندهای پیچیده و صرف وقت بسیار جهت واضح کردن تصاویر نیست و به راحتی چند کلیک کاربر میتواند عکس تیره و تاریک خود را روشن نموده بدون اینکه از کیفیت و حالت طبیعی عکس اصلی دور گردد. در کنار این قابلیت اصلی نرم افزار توانایی تغییر سایز عکس،برش دادن عکس،نوشتن متن روی عکس و چرخش عکس را نیز انجام دهد.

 

Brightness Guide بهبود کیفیت تصاویر تاریک و تیره Brightness Guide 1.1

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:4 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید .

 

Photoshop for The Web آموزش فتوشاپ برای طراحی سایت Learning Photoshop for The Web

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

Ekisho Deep Ocean Icon – آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرحهای گرافیکی و هنری زیبا برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, PSD و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند…

 

Hydropro Icon مجموعه 46 آیکون ها گرافیکی با عنوان Hydropro Icon

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 22 تير 1392برچسب:,

] [ 13:42 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 نرم افزار محبوب ادوبی ایلوستریتور سی سی، محیط طراحی وکتور مطابق با استانداردهای صنعتی برای طراحی مدیا را دارا می باشد. دیدگاه خلاقانه ی خود را با اشکال، رنگ ها، افکت ها و نوشته های گرافیکی این نرم افزار به تصویر بکشانید. با سرعت و انسجام هرچه بیشتر به کار بر روی فایل های سنگین و پیچیده بپردازید و طراحی های خود را در بین نرم افزارهای مختلف شرکت ادوبی به آسانی انتقال دهید. در نسخه ۱۷ این نرم افزار ویژگی های از قبیل ابزار نوشتاری لمسی، تصویرهای موجود در قلم ها، جستجوی فونت و … قرار داده شده است. در بخش نوشتاری لمسی، کاراکترهای نوشتاری شما هرکدام می توانند به عنوان یک شیء مستقل محسوب شوند. با استفاده از انتقال، تغییر اندازه، چرخش و ادیت فونت ها شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که در هر لحظه که اراده کنید قابلیت ویرایش تمامی کاراکترهای خود را دارید.

 

Adobe Illustrator CC v17.0.0 طراحی وکتورهای حرفه ای با Adobe Illustrator CC v17.0.0

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 1 تير 1392برچسب:,

] [ 19:14 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 آخرین نسخه نرم افزار این-دیزاین با سرعت بیشتر، هوشمندتر و متصل تر عرضه شد. با استفاده از بهبودهای صورت گرفته در نرم افزار بوسیله ی کد نویسی آن برای سیستم عامل های ۶۴بیتی، حتی پیچیده ترین عملیات نیز سرعت خارق العاده ای پیدا کرده اند. و حال پس از گذار از نسخه CS6 با این قابلیت فوق العاده، شما در نسخه جدید این نرم افزار (CC( می توانید کارهای خود را به اشتراک گذاشته، فونت های خود را از طریق وبسایت ادوبی سینک کرده، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض انتشار آن ها دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. (در هنگام نصب گزینه "یدعم العربیه" را انتخاب نمایید). در جستجوی فونت های مورد نیاز خود، شما می توانید به بخش Adobe Typekit مراجعه نموده و با توصیف فونت مورد نیاز خود، در آرشیو عظیم شرکت ادوبی به جستجوی فونت دلخواه خود بپردازید و تفاوت های شگرف در طراحی های خود را به سرعت مشاهده کنید.

 

Adobe Creative Cloud InDesign CC 9.0 طراحی حرفه ای صفحات مجله با Adobe Creative Cloud InDesign CC 9.0

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 1 تير 1392برچسب:,

] [ 19:11 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 ساعاتی پیش نسخه نهایی آخرین ویرایش نرم افزار محبوب فوتوشاپ عرضه شد. این نسخه با شعار آزادی، سرعت، و قدرت بیشتر برای ایجاد تصاویر فوق العاده همراه می باشد. شما ده ها ویژگی جدید و بهبود یافته را در این نسخه خواهید داشت، که شامل حرفه ای ترین ابزار شارپ نمودن تصاویر نیز می شود. کارهای خود را به طور مستقیم بر روی Behance به اشتراک بگذارید تا از بازخوردها و مورد های پروژه ی کاری خود مطلع شوید. در نسخه ی Creative Cloud شما به طور آنلاین با سرورهای ادوبی در ارتباط می باشید و می توانید آخرین آپدیت ها و پلاگین ها را به محض عرضه شدن در کامپیوتر خود داشته باشید. این نسخه از تکنولوژی فضای ابری (Cloud Storage) استفاده کرده و به شما اجازه می دهد با ذخیره سازی پروژه های خود با انتخاب گزینه ی Cloud، آن ها را بر روی چندین کامپیوتر مختلف داشته باشید. و با استفاده از Behance شما می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و به سرعت از بازخوردهای افراد سرتاسر جهان مطلع شوید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از فوتوشاپ را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Photoshop CreativeCloud 14.0 cover تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ 14   Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

] [ 19:20 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 با نسخه جدید نرم افزار ادوبی پریمیر با نام Adobe Premier Pro CC ویدیوهای خود را سریع تر از همیشه ویرایش کنید! ده ها ویژگی جدید که شامل تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده، رنگ بندی تسریع شده و … می باشند در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده اند. این ها همه شروع ماجراست…!  شما به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد. درباره ی انتقال از نسخه ی کنونی خود به نسخه ی CC چنانچه شک و تردیدی دارید، به وبسایت رسمی ادوبی مراجعه نموده و با ویژگی های خارق العاده این نسخه حتما متقاعد خواهید شد! شما در این نسخه می توانید کارهای خود را با سایر ادیتورهای دنیا به اشتراک گذاشته و در فضایی خلاقانه و پویا به رشد افکار خود و معرفی آثار خود بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0 حرفه ای ترین ویرایشگر ویدیو Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0.342

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

] [ 19:19 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 با روایت جدید شرکت ادوبی، غیر ممکن ها را ممکن بسازید و در ارتباط باشید! نسخه ی جدید نرم افزار محبوب ادوبی افتر افکتز ساعاتی پیش عرضه گردید. بدون نیاز به رندرینگ حرفه ای، ویژگی های جدید و قدرتمندی مانند Live 3D Pipline که جلوه های سینمای ۴بعدی را در لایه های ادیت شما می آورد در دستان شماست. کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک گذاشته، تنظیمات مخصوص به خود را بر روی چندین سیستم به طور آنلاین همگام سازی نمایید، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن دسترسی پیدا کنید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.0 cover ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

] [ 19:18 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 رابط کاربری بهبود یافته، ابزارهای متصل شده، و ابزارهای ویرایش CSS با طراحی جدید به شما اجازه ی کد نویسی به طور کارآمد و خلاقانه را می دهد. و حالا، نسخه جدید نرم افزار محبوب دریم ویور با نام Dreamweaver CC به شما اجازه می دهد تا کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید، و به شما کمک می کند بوسیله ی دسترسی به جدیدترین آپدیت های این نرم افزار به محض حاضر شدن آن ها، همگام با استانداردهای روز دنیای وب باشید. بخش جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده است، بخش CSS Designer می باشد که به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای خلاقانه ی جدیدی که وجود دارد به نوشتن کدهایی با استانداردهای روز وب و کاملا سالم بپردازید و به سرعت بتوانید ویژگی های CSS مثل جعبه های سایه دار و رنگ بندی های پخش شونده را به قالب خود اضافه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0 cover طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0.6390

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

] [ 19:18 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

 

Adobe Photoshop Lightroom v5 cover ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom v5.0

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:32 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر ، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور رنگارنگ و زیبا را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI هستند . وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند.ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Abstract Dark Banners مجموعه 2 وکتور بنرهای رنگارنگ Vectors Abstract Dark Banners

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 10:48 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Ashampoo Photo Commander نام یک نرم افزار ایده آل در زمینه مدیریت، بهینه سازی و اعمال ویرایشات مختلف بر روی عکس های دیجیتال می باشد. ظاهر مینیاتوری محیط کار این نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا به یک مرور کلی بر روی کالکشن عکس های خود یا عکس های موجود در فولدر بپردازید. همچنین شما می توانید عکس های خود را بر اساس روز و زمان گرفته شدن آن ها دسته بندی نمایید یا حتی می توانید به فیلتر کردن عکس های خود بر اساس معیار خاصی بپردازید. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی آن از اکثر فرمت های تصویری، دارا بودن ابزارهای حرفه ای برای ویرایش عکس، دسته بندی عکس ها بر اساس امتیاز داده شده، ایجاد افکت های بسیار زیبا بر روی عکس، ساخت آلبوم های متحرک و … اشاره کرد.

 

Ashampoo Photo Commander 10 مدیریت حرفه ای تصاویر با Ashampoo Photo Commander 11.0.1

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:40 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 StudioLine Photo Classic Plus نرم افزاری حرفه ای در عین حال ساده با امکانات فراوان جهت ویرایش و مدیریت تصاویر می باشد. این نرم افزار همچنین میتوانید نسبت به آرشیو بندی حرفه ای تصاویر با استفاده از قرار دادن برچسب برای تصاویر و توضیحات برای هرعکس کمک شایانی را به کلکسیون دارها بدهد. این نرم افزار در بخش ویرایش بسیار حرفه ای می باشد به طوری که با مجهز بودن به ابزارهایی جهت تغییر قرار دادن افکت،تنظیم رنگ،تنظیم بالانس رنگ ها،رفع پرش در عکسها،حذف قرمزی چشم،تنظیم کنتراست و روشنایی تصاویر و… در زمینه ویرایش کامل می باشد. ابزارهای ساده ای نظیر بریدن تصاویر و تبدیل فرمت و تغییر اندازه نیز مسلماً در این نرم افزار تعبیه شده اند. یکی از قابلیت های جالب نرم افزار استفاده بسیار مناسب از اطلاعات GPS عکس ها می باشد. برخی از دوربین های دیجیتال جدید با مجهز بودن به دستگاه GPS میتوانند محل دقیق تصویر عکسبرداری شده را در متادیتا عکس ذخیره کنند. این نرم افزار میتواند با استفاده از متادیتا درون عکس برروی نقشه محل دقیقه عکس شما را نمایش دهد. قابلیت های فراوان دیگری نظیر ساخت انواع کارت پستال با استفاده از عکس های کاربر،ساخت اسلایدشوهای زیبا،ساخت تصاویر کلاژ،ساخت کلیپ از عکس ها و همچنین رایت اسلایدشو یا عکس های کاربر به طور ویژه برروی لوح های فشرده از دیگر قابلیت های نرم افزار کاربردی StudioLine Photo Classic Plus می باشد.

 

 

 

studioline photo classic plus ویرایش حرفه ای تصاویر StudioLine Photo Classic Plus 3.70.56.0

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:39 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413

 

 

 

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:38 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 uMark Professional نرم افزاری کارآمد جهت محافظت از عکس های شما و حفظ کپی رایت از طریق قراردادن متن یا عکس و لوگو مورد نظر کاربر برروی تصاویر می باشد. به وسیله این نرم افزار به راحتی میتوانید متن یا لوگو مورد نظر خود را به صورت همزمان برروی تعداد نامحدودی عکس قرار دهید. برای این کار امکانات فراوانی در نظر گرفته شده است. در مرحله اول امکان قراردادن متن یا لوگو وجود دارد که کاربر میتوانید هرکجا که در نظر دارد محل ثبت شدن واترمارک را تعیین کند. کاربر میتواند اندازه لوگو و یا متن را مشخص کند و برای تغییر فونت و سایز و رنگ متن نیز امکانات در نظر گرفته شده است. همچنین نرم افزار به طور اتوماتیک ۹ منطقه از عکس را نیز پیشنهاد میکند. امکان قراردادن اشکال و QR کد نیز وجود دارد. همچنین نرم افزار میتواند در کنار قراردادن واترمارک مورد نظر به قراردادن قاب و سایه برای عکس ها نیز اقدام کند و لازم به ذکر است قابلیت تغییر درصدی یا دقیق سایز عکس ها نیز به صورت همزمان وجود دارد. امکان استفاده از متادیتاها و exif عکس به عنوان واترمارک نیز وجود دارد. Watermark tiling یا قراردادن واترمارک به صورت کاشی گونه که کل عکس را در فواصل مشخص در بربگیرند نیز وجود دارد. به طور با دانلود این نرم افزار نیازهای شما برای قراردادن همزمان واترمارک روی تعداد زیادی عکس برطرف خواهد شد.

 

uMark قراردادن همزمان واترمارک روی عکس ها uMark Professional 4.0

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:38 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Abstract Backgrounds P3 مجموعه وکتورهای رنگارنگ پس زمینه Abstract Backgrounds

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:37 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشوهای زیبا و ذخیره آنها با فرمت فیلم و ویدویی است. با این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را به همراه موسیقی دلخواه و افکت های سه بعدی و دوبعدی زیبا تزئین کنید و سپس انها را به صورت اسلایدشو دراورید و با فرمت ویدیویی ذخیره سازید. اسلایدشو ساخته شده میتواند با فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD or 3GP ذخیره گردد. در ساخت اسلایدشو ، میتوانید از عکس هایی با فرمت ها و اندازه های مختلف استفاده کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. لازم به ذکر است ابزارهایی جهت ویرایش عکس ها نیز وجود دارد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از نظر انتخاب موزیک فرمت های مختلفی پشتیبانی شده اند نظیر MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU . نرم افزار برای راحتی کار کاربران ، دارای تم ها و قالب های از پیش طراحی شده نیز است تا کاربران در صورت نیاز برای تسریع در انجام فرایندها از آنها استفاده کنند. در کنار تعداد بالایی از تم های اماده ، تعداد بسیار زیادی افکت سه بعدی و دو بعدی نیز همانطور که گفته شد ، وجود دارد. نرم افزار دارای بخش پیش نمایش نیز می باشد تا در هرلحظه کاربر بتواند اسلایدشو ساخته شده را بدون ذخیره سازی ، مشاهده نماید.

 

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro ساخت سریع اسلایدشو GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.0.0

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:36 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Focus Magic نرم افزاری پیشرفته برای بهبود کیفیت و وضوح تصاویر تار شده و عکس هایی که در هنگام تهیه دچار لرزش شده اند و دارای وضوح خوبی نیستند ، می باشد. شرکت سازنده این نرم افزار ادعا میکند که Focus Magic تنها نرم افزاری است که به طور قابل توجهی قابلیت بهبود و ترمیم وضوح تصاویر دارای لرزش و تار شده را دارد و مدعی است که سازمان های ناسا و دادگاه و پلیس برای صاف و قابل مشاهده کردن تصاویر تیره و تار و دارای لرزش از این نرم افزار استفاده میکنند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و کافی است کاربر ابزارهای لازم را انتخاب و روی تصویر اعمال کند و به همین دلیل این نرم افزار بسیار کاربر پسند می باشد. این نرم افزار از تکنولوژی منحصربفردی به نام deconvolution برای افزایش وضوح استفاده میکند. بنابراین کاربران ضمن اینکه میتوانند رزولوشن عکس هایشان را افزایش دهند و میتوانند عکس هایی که دارای وضوح مناسبی نیستند را نیز بهبود بخشند. یکی از کاربردهای اصلی نرم افزار از بین بردن تاری تصاویر است که در زمینه عکس های دوربین های دیجیتال بسیار شایع است. همچنین افزایش وضوح جهت خواندن انواع متن های درون عکس ها نیز از قابلیت های استفاده این نرم افزار می باشد. لازم به ذکر است این نرم افزار به عنوان پلاگین برروی نرم افزار فتوشاپ نیز قابل اجرا می باشد.

 

Focus Magic افزایش وضوح و زوم حرفه ای تصاویر Focus Magic 4.0.0 Final

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:36 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Adobe Photoshop Cs6 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

photoshop فتوشاپ قابل حمل Adobe Photoshop CS6 13.1.2 Extended Final Portable

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:35 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه